Campionat Provincial de Natació Delegació Tarragona 2020 al Complex Esportiu Win Tortosa.

Gran actuació del Club Natació Amposta en el Campionat Provincial de Natació Delegació de Tarragona aquest passat dissabte dia 7 de Març que va tenir lloc lloc al Complex Esportiu Win Tortosa, en el que van participar les categories Benjamins, Alevins, Infantils i Juniors, una Jornada molt tensa i molt intensa on els nostres nedadors/res es van esforçar al màxim i això es va veure reflexat en els resultats, on van baixar les seves marques

Volem destacar als nedadors del Club en la categoria Alevina: el nedador Nikita Pau Poparcea i Marc Jordà on van aconseguir mínima per als campionats d'Espanya que es celebraran aquest estiu a Barcelona.

També volem fer menció a la 3a. posició en Relleus i medalla de bronze aconseguida pels nedadors del Club Helena, Fiona, Júlia, Sara, Pol, Pau, Marc i Arnau.