17a TRAVESSIA D'AMPOSTA NEDANT L'EBRE

FORMULARI D'INSCRIPCIONS

DADES ORGANITZATIVES -------------------------------------------------------------------------

-Les inscripcions es realitzaran a les instal·lacions del Club Nàutic d’Amposta, fins mig hora abans de comerçar la primera prova.
-La prova curta començarà a les 11 h. i la llarga a les 12 h.
-La travessia curta és de 500 metres i la llarga de 2.000 mts.
-Els recorreguts i llocs de sortida i arribada de cadascuna de les proves són les que figures al pànol annex.
-El lliurament de trofeus tindrà lloc al finalitzar la darrera prova, en el mateix lloc de les inscripcions.

TROFEUS -------------------------------------------------------------------------------------------
-Trofeus als guanyador/a de les travessies, curta i llarga.
-Trofeus als prmers classificats del club també a les dos.
-Trofeus als primers classificats de cada categoria.
-Medalles per a tots els participants.
-Premi especial al participant de menys edat.
-Premi especial al participant de més edat.

CATEGORIES ---------------------------------------------------------------------------------------

Menuts
9-10 anys
Menors
11-12 anys
Infantils
13-14 anys
Juniors
15-16 anys
Absoluts
17 a 29 anys
Masters A
30 a 39 anys
Masters B
40 a 49 anys
Masters C+D
50 + 60 i més
LLARGA 2000 m

REGLAMENT ---------------------------------------------------------------------------------------

1 – PARTICIPANTS. Poden participar tots els nedadors/es amb llicència federativa. També podran participar independents. Tots els participants decideixen per pròpia voluntat participar en aquesta travessia, acceptant tots els termes del Reglament de la Competició, assumint tota la responsabilitat per qualsevol accident que pugui ocasionar aquesta participació, declinant qualsevol responsabilitat cap a l’organització de la prova.

2 – INSCRIPCIONS. Via internet o fins mig hora abans de començar la travessa curta.

3 – SEGURETAT. La prova serà controlada per embarcacions; aquell nedador que necessiti ajut, deurà romandre quiet, alçant el braç fins que se li apropi una de les embarcacions. Es recomana no inscriure’s si no han demostrat la capacitat necessària per efecturar la travessia.

4 – DESQUALIFICACIONS. Serà moti de desqualificació: No seguir el recorregut complert, dificultar la marxa d’altres nedadors, deixar-se remolcar, passar incorrectament per les boies i l’ús de qualsevol mètode antesportiu.

5 – DELEGATS. Cada Club deurà acreditar un Delegat que serà l’únic interlocutor del Club amb l’Organització  o els jutges.

6 – INCIDENTS.  Els imprevistos i els incidents seran resolts inapel·lablement, pel Jutge Àrbitre de la FCN i el Director/ora de la prova.

L’Organització es reserva el dret de modificar qualsevol disposició d’aquest reglament seguint criteris de millora i seguretat.

El Club Natació Amposta no es farà càrrec dels accidents que puguin ocórrer, fent-se responsable el Club corresponent, el propi interessat o les persones legalment capacitades en cas de menors.

Descarregar DÍPTIC de la Travessia

FORMULARI D'INSCRIPCIONS