5A JORNADA DE LLIGA CATALANA INFANTIL I TARRASWIM I REPESCA PREBENJAMINA I BENJAMINA

Un total de 30 nedadors i nedadores del Club Natació Amposta en categoria prebenjamina, benjamina, infantil, junior i absolut, es desplaçaran el proper dissabte 2 d'abril fins a la piscina del CN Tarraco per disputar la 5a Jornada de Lliga Catalana Infantil i Tarraswim i la repesca prebenjamina i benjamina.

Els prebenjamins i benjamines tindran l'ocasió de millorar les seves marques en els 50 i 100 m lliures, esquena, braça i papallona, en vista a poder classificar-se per a la final territorial que es disputarà els dies 25 i 26 a la piscina Sylvia Fontana de Tarragona.

INFORMACIÓ JORNADA

Dia i Hora