Curiositats

Sabies que...

El C.N.A. va ser fundat a Radio-Movil, botiga d´un dels primers membres del Club, el Sr.Toni Gargallo?
La Travessia d´Amposta Nedant l´Ebre té una distància de 1919 mts. en record de l´any de la finalització de la construcció del Pont Penjat?
El nedador anglès de més de 60 anys conegut com “el Rei del Canal de la Mànega”, Michael P. Read, va invertir més de 15 hores per a batre el Rècord Europeu de llarga distància per Riu (Mora-Amposta, 65km), sortin de Mora a les 7.00h. i va arrivar Amposta a les 22.30h. i que es va desmaiar-se durant el sopar de benvinguda a Amposta perquè era diabètic i no ho savia ningú?
La secretària actual de la Junta del Club, la Sra. Pepa Cano, és al càrrec des de els primers anys donant suport al C.N.A.?
Manel Ayxandri va encarregar el model del disseny exclusiu del logotip-escut del C.N.A. i el va realitzar un dels més prestigiosos artistes Ampostins, en Manel Margalef?
Les figures que acompanyen les lletres del logotip del C.N.A. representen la Creu Templera, les muntanyes de la Serralada del Montsià, les onades de la Mar Mediterrània, les onades del Riu Ebre, i les 4 barres de la Nostra identitat Catalana, que baix tremolen com l´aigua?
El C.N.A. aplega a les seues files nedadors/es de més de 10 Pobles de les TTE?
L´entrenador del C.N.A., en Manel Ayxandri, organitza les Competicions de Festes Majors d´Amposta de Natació des del 1984, un any abans que es fundés el club?
El C.N.A. va realitzar durant 3 anys consecutius la “Travessia del Far Negre”, d´uns 3 quilòmetres de distància, que travessa la Badia dels Alfacs des de la Punta de la Banya, on esta un Far negre, fins la costa d´Alcanar, els anys 1996-97-98, i que l´organitzador Manel hi participava nedant?
El C.N.A. co-organitza la “Lliga Interclubs” entre diverses poblacions del nord de País Valencià (CN Vinaròs i CN Benicarló) i de Catalunya (CN SCRàpita i CN Amposta) des de fa 8 anys?
El Club co-organitza amb el Consell Esportiu del Montsiá les Competicions dels Jocs Esportius Escolars de Catalunya des del 1986?
La 6ª.Travessia d´Amposta Nedant l´Ebre va comptar amb la participació del molts cops Campió Europeu i del Món de llargues distàncies David Meca, qui va fer el rècord de la prova al Juliol del 2004?
Manel Ayxandri el director de la Travessia d´Amposta, al dissenyarla Riu amunt i Riu avall o va fer perque fos una Prova especial i única en lo referen a Travessies?
L´any 2009/10 va ser el 25 aniversari de la fundació del Club Natació Amposta , i per celebrar-ho vam fer la web. clubnatacioamposta.cat amb insertnet.
Que l'any 2010 va comenzar les Competicions Federades arreu de Catalunya i España,amb el suport de l'entrenador Joan Galiana.
El Millor nedador del Club del 2011/12/13 pels seus resutats es Alex Martí Arasa.

COL·LABORADORS

FES-TE SOCI