Història

El 19 d'octubre de l'any 1985, sense cap club de natació a la ciutat, un grup de persones relacionades amb l'esport de la natació vam decidir fundar un club i així reunir a tots els nedadors de la zona i poder ensenyar-los i practicar-la durant tot l'any.

En aquell temps, per a poder practicar la natació, la gent d'Amposta i la seva zona d'influència només ho podien fer a la Piscina Municipal descoberta durant l'estiu, de manera que durant la resta de l'any no hi havia continuïtat en la pràctica del nostre esport.

A la tardor del mateix any vam arribar a un acord amb la Piscina Municipal de Tortosa (climatitzada) per tal d'ensenyar a nedar i a entrenar tots els dissabtes de l'any a tota la gent interessada d'Amposta i de la comarca del Montsià.

Quan arribava l'estiu, però, tornàvem a la Piscina Municipal d´Amposta que, de mica en mica, es va anar fent petita i antiquada pel volum de practicants. Aquesta manca d´infraestructures va durar fins a l´any 1998, any en què es va inaugurar la nova Piscina Municipal d´Amposta (climatitzada), instal·lació que ha permès al Club Natació Amposta no haver de desplaçar-se cada dissabte, poder organitzar diferents competicions de natació durant el període hivernal i també augmentar l´entrenament dels seus nedadors a una freqüència diària.

Actualment tenim a les nostres files 60 nedadors de totes les edats i 57 socis que donem suport a aquest projecte esportiu, que té un fort component educatiu relacionat amb la pràctica de l´esport.

Per al Club Natació Amposta el més important és la formació esportiva de tots els nedadors i no únicament l'objectiu de què arribin a triomfar a les competicions on participem, sinó sobretot amb la voluntat que siguin persones que estimin la natació i l´esport en general com a pràctica saludable i idònia per a un desenvolupament harmònic de la seva personalitat i de la seva condició física, seguint la màxima romana del "Mens sana in corpore sano".

El nostre objectiu principal no és ser campions del món, sinó que la natació sigui un esport practicat i atractiu per a la gent de la nostra ciutat i territori, perfecciona'n els estils, entrena'n i participa'n a les competicions Comarcals, Territorials i Nacionals als Jocs Esportius Escolars CAT.i a les competicions Federades Nacionals.

COL·LABORADORS

FES-TE SOCI