1a JORNADA DE LLIGA INFANTIL I TROFEU FONS I ESTILS JUNIOR I ABSOLUTS AL CN TÀRRACO.

El proper dissabte dia 8 d'octubre tindrà lloc la 1a Jornada de Lliga Infantil i el Trofeu Fons i Estils que es disputarà a la piscina del CN Tàrraco.

Serà la primera competició de la temporada per a un Club Natació Amposta que va iniciar els entrenaments a principis del mes de setembre i que espera repetir els bons resultats de la passada temporada amb participació en tots els Campionats de Catalunya i d'Espanya de les diferents categories, un fita que era el primer cop que s'aconseguia.

L'equip ampostí competirà a Tarragona amb un total de 15 nedadors i nedadores dirigits pel tècnic Albert Astor.

INFORMACIÓ COMPETICIÓ

Dia i Hora