2a. Jornada Lliga Infantil - Tarraswim 1 Tarragona.

Dissabte dia 9 de Novembre el CN Amposta va estar ben actiu pel que fa a nivell de competicions, els nedadors/es més grans del club, de les Categories Absolut, Junior i Infantil (ABS,JUN, INFA), van tenir la 2n lliga Infantil - Tarraswim 1 a la ciutat de Tarragona en les instal·lacions del CN TÀRRACO @cntarraco.

En aquesta competició i va haver-hi dues jornades una al matí i l’altra a la tarda on van participar els esportistes: Pol, Albert, Lluis, Dani, Aaron, Pau, Marc, Marc Sebastia, Helena, Laura Almo, Laura Piñana, Carla, Fiona, Marta, Alba , Anna, tots/es acompanyats pels seus entrenadors Albert Astor i Albert Delmonte. ðŸŠðŸ½‍♀️🏊🏽‍♂️

L’equip va mostrar un caràcter competitiu, i cal mencionar les marques de Pol Conesa, als 100m i 50 m lliures, i, les de Marc Martí als 50m braça i 200 m estils.

Desde el club animem a tots/es per seguir entrenant per poder millorar el seu dia a dia!!