1r. Trofeu Pre-temporada CEM La Cala

Dissabte, 14/12/2019, als més petits del club els van invitar a participar al 1r Trofeu Pre-temporada que organitza el CEM La Cala, i on es va dur a terme a les instal·lacions del Complex Esportiu Municipal de l’Ametlla de Mar.

Els nedadors/ es van nedar les proves de 25m esquena i 25m crol, on van fer un promig de les dues proves el qual donava la classificació final de la trobada distingin les diferents categories i gènere, masculí i femení.

Agrair als esportistes que hi van participar: Ian Gonçalves, Marc Escribà, Iu Esteban, Erik Christian, Mohammed Abdemalek, Eva Romero. A més a més, fer menció a Janet Sanz, Martina Crossetto, Jan Lor, Sara Caballé i Arnau Tomàs, pel pòdium aconseguit!

Va ser una jornada molt divertida, i on tots/es junts vam gaudir competint amb els diversos clubs i associacions que hi van participar. A sumar més competicions junts! Som-hi!!!

Moltes gràcies a la secció de natació CEM La Cala.