Campionat de Catalunya Absolut Open a Terrassa

El passats dies 16,17 i 18 de Gener es va disputar el Campionat de Catalunya Open Absolut a les instal.lacions del CN. Terrassa
Varen participar un total de cinc-cents setanta-set nedadors, tres-cents vuit homes i dues-centes seixanta-nou dones en representació de cinquanta vuit clubs, gairebé tots els del principat, varis provinents de diferents llocs de l’estat i inclús un club danès amb cinc nedadores.  El Club Natació Amposta, va estar representat pels nostres nedadors Marc Marti, Helena Arenys i Dani Ruiz acompanyats durant tot el Campionat per l’ entrenador del Club Albert Astor. En aquesta competició els nostres nedadors van donar-ho tot al costat dels millors clubs de Catalunya.

Helena arenys va nedar els 200 esquena on es va classificar a la Final B amb un temps de 2:31, 50 Esquena, 100 lliures  i tambe els 100 esquena on es va quedar a les portes de entrar a les finals amb un temps de 1:10:21 . Cal destacar la gran millora en totes les proves  de la nostra nedadora absoluta.

Dani Ruiz va nedar les seves proves de velocitat els 50 lliures on va fer 25:3 , després els 100 lliures els va completar amb un temps de 56:00 i el s 50 papallona amb 27:2. Cal dir que Dani ha millorat a totes competicions els seves pròpies marques.

Marc Marti va nedar els 50 braça classificant-se a la Final A amb 29:70. Marc es va apropar molt a les seves millors marques i se li ha d’agrair la seva participació,  ja que compagina els entrenaments i les competicions de natació amb els seus estudis d’ Aeroespacial.  Tot un exemple d'esportista.