DISSABTE 20 DE FEBRER PRIMERA JORNADA DE PROVES TÈCNIQUES AL CLUB NATACIÓ AMPOSTA.

Aquest dissabte dia 20 de Febrer es celebrarà a la piscina d'Amposta la primera jornada de proves tècniques de totes les categories federades i que estarà formada per tots els nedadors i nedadores del Club Natació Amposta. Recordem que les marques seran vàlides i reconegudes per la Federació Catalana de Natació.

Aquesta jornada estarà formada per l'equip tècnic necessari que es desplaçarà a la piscina d'Amposta per tal de garantir totes les mesures extraordinàries i sanitàries vigents.

Horari Proves Tècniques:

Inici: 16:00 hr.

Finalització: 18:00 hr.

S'establiran uns horaris per cada categoria per tal de garantir la màxima seguretat a tots els nedadors i nedadores, s'informarà a cada nedador/a del protocol a seguir.