3a. JORNADA. TROFEU NORMALITAT ABS / JUN / INF / ALE / BENJ / PRE-BENJ (CN TÀRRACO)

Dissabte dia 27 de març es disputarà la tercera jornada  es celebrarà a les piscines del Club Natació Tàrraco.

De moment la Federació no a autoritzat la presència de públic a les graderies. No obstant, ens han dit que hi haurà Twitch, en breu us farem arribar enllaç.

L'horari serà el següent:

- 14:55 h trobada a les muralles davant de la piscina a partir de la categoria Alevina i fins els més grans.

- 15:00 h entrada instal.lació i escalfament.

- 16:00 h Inici competició Alevins i fins els més grans.

- 17:45 h trobada a les muralles davant de la piscina Prebenjamins i Benjamins i entrada posterior a les instal.lacions per començar escalfament just quan acabin els mes grans.

INFORMACIÓ DE LA JORNADA

Dia i Hora