MARC JORDÀ, NIKITA PAU POPARCEA, MARC GONÇALVES I LAURA PIÑANA AL CAMPIONAT DE CATALUNYA INFANTIL A TARRAGONA

Des del 1 de juliol (dijous) i fins el 4 (diumenge) els nedadors Marc Jordà, Nikita Pau Poparcea, Marc Gonçalves i la nedadora Laura Piñana, participaran al Campionat de Catalunya Infantil que tindrà lloc a la Piscina Sylvia Fontana de Tarragona.

Els esportistes estaran acompanyats pel tècnic del Club Albert Astor.

INFORMACIÓ IMPORTANT:

1. No permetre l’aforament de públic a l’interior de la instal·lació per motius sanitaris i restriccions en l’aforament.
  2. Es podrà seguir la competició per streaming mitjançant el següent enllaç del canal de Twich de la Federació Catalana de Natació: https://www.twitch.tv/fcnatacio

Podeu seguir la competició, llistats sortides, resultats, instruccions etc.., al següent enllaç:

Informació competició:

Dia i Hora

01/07/2021 09:30

PISCINA SYLVIA FONTANA, ANILLO MEDITERRÁNEO, TARRAGONA, ESPANYA
C/ Riu Siurana, S/n (Anella Mediterrània)
43001 Tarragona

Club Organitzador