FROILAN, MARC, ESTHER, ARIADNA, LAIA, JAN I JANET AL CAMPIONAT ESTIU DE CATALUNYA BENJAMÍ A TARRAGONA

Del 9 al 11 de juliol es celebrarà el Campionat d'estiu de Catalunya en categoria Benjamina a la  piscina de 50m Sylvia Fontana de Tarragona, la final Territorial.

Serà el torn dels nedadors i nedadores més petits del nostre club que s’han classificat dintre dels 64 primers del rànquing de Catalunya, el que participaran en aquesta final.

Divendres, serà el torn de Laia Sanchez i Esther Calabuig i dissabte d’Ariadna Perez, Janet Sanz, Jan Lor i Marc Escribà, tots ells estaran acompanyats pels tècnics del club Albert Astor i Ariadna Gonzàlez.

INFORMACIÓ IMPORTANT:

1. No permetre l’aforament de públic a l’interior de la instal·lació per motius sanitaris i restriccions en l’aforament.
  2. Es podrà seguir la competició per streaming mitjançant el següent enllaç del canal de Twich de la Federació Catalana de Natació: https://www.twitch.tv/fcnatacio

Podeu seguir la competició, llistats sortides, resultats, instruccions etc.., al següent enllaç:

CAMPIONAT DE CATALUNYA D'ESTIU BENJAMI A TARRAGONA

Informació competició:

• Dates:   del 9 a l'11/07/2021
  • Lloc:   Piscina Sylvia Fontana

PISCINA SYLVIA FONTANA, ANILLO MEDITERRÁNEO, TARRAGONA, ESPANYA
C/ Riu Siurana, S/n (Anella Mediterrània)
43001 Tarragona

Club Organitzador