CAMPIONAT DE CATALUNYA JUNIOR I CCTT-TROFEU CIUTAT DE MATARÓ AL CN MATARÓ

Des del 15 de juliol (dijous) i fins el 18 (diumenge) tindran lloc els Campionats de Catalunya en categoria Junior i el CCTN-Trofeu Ciutat de Mataró que es disputaran a les instal.lacions del CN Mataró.

Competiran per part del Club Natació Amposta: Alba Silva, Carla Martí, Marta Roglan, Fiona Vizcarro, Marc Sebastià Duch, Marc Martí i Nikita Pau Poparcea. Estaran acompanyats pel tècnic del club Albert Astor.

NFORMACIÓ IMPORTANT:

1. No permetre l’aforament de públic a l’interior de la instal·lació per motius sanitaris i restriccions en l’aforament.
  2. Es podrà seguir la competició per streaming mitjançant el següent enllaç del canal de Twich de la Federació Catalana de Natació: https://www.twitch.tv/fcnatacio

Podeu seguir la competició, llistats sortides, resultats, instruccions etc.., al següent enllaç:

Informació competició:

• Del 15 al 18 de juliol de 2021

• CN MATARÓ (Piscina Joan Serra - Passeig Callao, s/n, Mataró)
  • Horaris:   Matins Eliminatòries - 09:30h   /    Tardes Finals - 18:00h