JORNADA FONS I ESTILS ABS/JUN/INF - LLIGA INF 1ª JORN - TROF VELOCITAT ABS/JUN/INF AL CN TÀRRACO

El passat dissabte 2 d’octubre va tenir lloc a la piscina del Club Natació Tarraco la 1a Jornada de lliga federada de la temporada 2021/22, en les proves de fons i estils del calendari de la Federació Catalana de Natació: 1.500 Lliures, 800 Lliures i 400 Estils, en les categories infantil, junior i absolut. El Club Natació Amposta va competir amb 14 nedadors i nedadores.

Els nedadors i nedadores ampostins van estar a un nivell molt bo si tenim en compte que ens trobem a l’inici de la temporada, amb millores destacades en les marques personals en les proves de fons i estils on es tant difícil competir per la duresa de les proves. La jornada va comptar amb la participació dels diferents clubs de la demarcació de Tarragona.

La propera cita serà el proper dissabte 16 d’octubre a la piscina del CN Cambrils en la 1a jornada prebenjamina, benjamina i alevina.