1R. TROFEU CIUTAT AMPOSTA I 2A. LLIGA PREBENJAMINA I BENJAMINA. CN AMPOSTA UN ANY MES SOLIDARIA AMB LA MARATÓ DE TV3.

Aquest dissabte 20 de Novembre, a les 16.00, es disputarà a la Piscina Municipal d’Amposta el PRIMER TROFEU CIUTAT D'AMPOSTA de Natació i segona Lliga en la categoria prebenjamina i benjamina. Hi assistiran tots els clubs Federats de la demarcació de Tarragona, i a més aquest Trofeu comptarà amb la participació de dos clubs invitats el CN Vinaròs i el CN Benicarlò.

A més el Club Natació Amposta, un any mes es mostra solidària amb la Marató de Tv3 i Catalunya Radio. Des d'aquí volem fer una crida i que la gent participi en la RIFA SOLIDÀRIA que organitza el CN Amposta i amb la finalitat de destinar intégrament tota la recaptació obtinguda de les inscripcions al Trofeu i de la Rifa amb productes de les aportacions dels nostres col.laboradors.

Agraïr el caire solidari rebut dels nostres col.laboradors, EBRECULTIUS, INYECTOMETAL, COLOMINES, PERIOCLINIC AMPOSTA, HITECH INFORMÀTICA, INTERSPORT, UBALDO RÈTOLS... que han fet possible que poguem organitzar aquesta Rifa solidària.

INFORMACIÓ COMPETICIÓ

Dia i Hora