Final Territorial Benjamina.

Tercera i última jornada de la Final Territorial Benjamina que s'ha estat celebrant a la piscina de 50metres Sant Jordi de Barcelona durant tot el cap de setmana.

Blai Escribà, ha aconseguit la 13ena posició amb els 200m estils, i, acabant la Q64 ( braça- esquena-papallona -lliures) en 23ena posició en la classificació 11,5 anys.

Enhorabona pels bons resultats aconseguits al llarg de la Final i, des del club els animem a continuar per aquest camí.

I la nostra nedadora Martina Crossetto, va participar en les proves de la Q64 amb l’ordre de braça-esquena-papallona i crol (50metres). Va realitzar una bona jornada, quedant en 22é posició en la classificació de 9’5 anys. Des del club la volem felicitat pel seu esforç i pel gran aprenentatge que anat assolint al llarg de la temporada. Enhorabona!!!!