NOTÍCIA!! FINALITZA LA PRIMERA FASE DEL CAMPIONAT CATALUNYA HIVERN I EN LA SEGONA FASE ESTARAN PRESENTS SIS REPRESENTANTS DEL CN AMPOSTA.

El Club Natació Sabadell va acollir  la fase classificatòria que donava accés a la fase final del Campionat de Catalunya infantil i júnior d’hivern que es disputarà al Club Natació Barcelona, els dies 9,10,11 i 12 de desembre.

Finalment seran sis els nedadors i nedadores del Club Natació Amposta que competiran en la Fase Final del Campionat de Catalunya infantil/júnior que es disputarà els dies 9,10,11 i 12 de desembre a les instal.lacions del Club Natació Barcelona.

Joana Pérez i Bruna Muñoz, les dos nedadores del 2009 que debutaven en una fase prèvia dels Campionats de Catalunya, tot i millorar notablement les seves marques personals, es van quedar a les portes de poder participar en la fase final, on només competiran els 40 millors temps de cada categoria. Joana va fer un temps de 3:14:86 en 200 braça i de 5:30:21 en 400 lliures, mentre que Bruna va marcar el seu millor temps en 100 lliures amb 1:12:09. Bon paper també de Marc Gonçalves, ja classificat prèviament per a la fase final, en la prova de 1500 lliures, amb un temps de 18:17:28. Per la seua part, Pau Nikita, també classificat prèviament, va estar lluny de la seva millor marca en els 400 lliures, amb un temps de 4:41:15.

Fiona Vizcarro, Laura Piñana, Marc Sebastià Duch, Pau Nikita, Marc Gonçalves i Marc Jordà seran els representants del Club Natació Amposta a la fase final del proper cap de setmana.

Us deixem amb la notícia de Canal 21: