NOTÍCIA CANAL 21! MARC JORDÀ MARZÀ, del Club Natació Amposta, convocat amb la Selecció Catalana

El nedador del Club Natació Amposta Marc Jordà Marzà ha estat convocat amb la Selecció Catalana Júnior i Infantil per Comunitats Autònomes que es disputarà els dies 11, 12 i 13 de febrer, a la Piscina Son Hugo de Palma de Mallorca. La delegació catalana estarà composada per 20 nedadors/es en categoria júnior i 18 nedadors/es en categoria infantil, sota la direcció dels tècnics Consol Isaac (CE Mediterrani) i Oriol Plans (CN Sant Andreu). Marc Jordà, amb una gran projecció, és un dels 9 nedadors del Club Natació Amposta que compaginen els seus entrenaments al Centre de Tecnificació Esportiva d’Amposta. El jove de 16 anys és un dels nou nedadors catalans que formaran part del grup infantil en categoria masculina.

ENHORABONA MARC!!

Us deixem amb la notícia: