CATALUNYA INFANTIL - JUNIOR, CAMPIONA D'ESPANYA AMB MARC JORDÀ DEL CLUB NATACIÓ AMPOSTA

La selecció catalana infantil-junior, amb presencia del nedador del Club Natació Amposta, Marc Jordà, s'ha proclamat campiona d'Espanya per Comunitats Autònomes en la competició celebrada aquest cap de setmana a les piscines Son Hugo de Palma de Mallorca. Marc ha competit en les proves de relleus 4x200 i 4x100, amb un marca de 2:00:01 i de 54:65, respectivament.  Aquesta darrera marca representa la seva millor marca personal. La propera cita estatal per al nedador ampostí serà el Campionat d'Espanya Infantil que tindrà lloc el cap de setmana del 11/12 i 13 de març a Cadis.

NOTÍCIA AL POLIESPORTIU

Commentar