NOTÍCIA CANAL 21! BONS RESULTATS EN LA 1A. LLIGA ALEVINA I EN LA 1A. LLIGA BENJAMINA.

Bons resultats dels nedadors i nedadores alevins del Club Natació Amposta en la primera Jornada de Lliga disputada al CN El Vendrell.

Destacar la nedadora Laia Sánchez, tercera als 100 metres esquena amb un temps d’1:22.65. En aquesta prova van competir i debutar en la categoria alevina Janet Sanz, Ariadna Pérez i Ester Calabuig (13a, 14a i 25a respectivament).

Per la seua part, Jan Lor i Marc Escribà, debutants també en aquesta categoria, van ocupar unes meritòries vuitena i desena posició en la prova de 100 metres esquena (1:25.27 i 1:26.08, respectivament).

El mes petits del Club van competir també el mateix dissabte a la tarde a les instal.lacions del CN Reus Ploms. Per a molts d’ells i elles era la primera presa de contacte amb la natació competitiva.

Bones marques i bona experiència sota la direcció del tècnic del club Joel Segura.