Celebrada una nova edició de la Travessia d'Amposta Nedat l'Ebre

Celebrada una nova edició de la Travessia d'Amposta Nedat l'Ebre El Passeig del Riu va acollir aquest passat diumenge 30 de juliol la 19a edició de la Travessia d’Amposta Nedant l’Ebre, 2n Memorial Manel Ayxendri. A les 11 del matí va començar la prova de 500 metres, amb la participació de 23 nedadors. Una hora més tard, a les 12 h, començava la prova de 2.000 metres amb 35 nedadors.

Sergio Torres Serrano, del Club Natació Granollers, va ser el primer a completar la distància de 2.000 metres de la travessia llarga, amb un temps de 23:49. Cinquanta-sis segons més tard arribava el segon classificat, Aitor Lagos Pau, del Club Natació l’Hospitalet. La tercera posició va ser per al nedador del Club Natació Farners, Jordi Corominas Jódar.

Nora Arilla Ràfols, del Club Natació Barcelona, va encapçalar la classificació femenina, amb un temps de 25:06, seguida a poc més de 2 minuts d’Elia Ibarra Cazorla, del Club Atlètic Igualada. Marta Morrón Cornejo, del Club Natació Tàrraco va ocupar el tercer lloc del podi.

La travessa curta la va guanyar Genís González Castelló, del Club Natació Lleida i la local Alba Silva Alcoba, del nostre Club Natació Amposta, amb un temps de 5:09 i 6:36 respectivament.

La Travessia d’Amposta Nedant l’Ebre per segon any ha estat dedicada a la memòria de Manel Ayxendri, qui fou president i entrenador del club i impulsor d’aquesta prova. A l'acte va assistir la representant territorial de l'Esport a les Terres de l'Ebre, Cinta Espuny, el regidor d'Esports de l'Ajuntament d'Amposta, Marc Fornós, així com d'altres regidors del consitori ampostí.