Club Natació Amposta s'adhereix al Manifest del Món de l' Esport per a l' eliminació de la violència envers les dones.

Club Natació Amposta s'adhereix al Manifest del Món de l' Esport per a l' eliminació de la violència envers les dones!!

Us ajuntem el MANIFEST DEL MON DE L’ESPORT 2019 amb motiu del Dia Mundial per a l’eliminació de la violència envers les dones (25 novembre)

Es farà lectura del manifest durant els entrenaments de la tarda el pròxim dimecres dia 27 de Novembre.

Les violències contra les dones persisteixen any rere any, en una societat patriarcal que es resisteix a canviar i que situa a les dones en una posició de desigualtat. Tot i això, les dones hem trencat el silenci i no farem ni un pas enrere.

Cridem juntes: si en toquen a una, ens toquen a totes!