LA DIPUTACIÓ DE TARRAGONA concedeix una subvenció de 628,93€ al Club Natació Amposta

La Diputació de Tarragona ha aprovat la concessió d'una subvenció per un import de 628,93€ al Club Natació Amposta per a fer front a les despeses de caràcter extraordinari generades com a conseqüència de la situació d'emergència de salut pública ocasionada per la COVID-19.

Aquesta subvenció s'emmarca dins de la convocatòria de subvencions per part de la Diputació de Tarragona destinades a entitats i fundacions d'àmbit cultural i esportiu de la demarcació.

El Club Natació Amposta ha destinat aquesta subvenció a l'adquisició de material fungible com ara líquids hidroalcohòlics, mascaretes... així com també a altres despeses derivades de la gestió de la COVID-19.

Podeu obtenir mes informació al següent enllaç:

Concessió subvenció