CAMPIONAT ESTIU DE CATALUNYA JUNIOR I CCTT-TROFEU CIUTAT DE MATARÓ AL CN MATARÓ.

Des del 15 de juliol (dijous) i fins el 18 (diumenge) tindran lloc els Campionats de Catalunya en categoria Junior i el CCTN-Trofeu Ciutat de Mataró que es disputaran a les instal.lacions del CN Mataró.

Competiran per part del Club Natació Amposta: Alba Silva, Carla Martí, Marta Roglan, Fiona Vizcarro, Marc Sebastià Duch, Marc Martí i Nikita Pau Poparcea. Estaran acompanyats pel tècnic del club Albert Astor.

Podreu seguir la competició per la web www.aquatics.cat.

Comentaris

accutane from mexico cost of accutane" >Responder Eeuiln 24 de setembre del 2021
isotretinoin 40mg - accutane from mexico cost of accutane
buy an essay paper how to write my thesis" >Responder Ogfpio 25 de setembre del 2021