EXCEL.LENTS RESULTATS DEL CNA, 4 MEDALLES ALS CAMPIONATS DE CATALUNYA JUNIOR I GP INTERNACIONAL CIUTAT MATARÓ.

Tot seguit us fem resum d'una jornada de 4 intensos dies que finalitzen amb uns Excelents Resultats!!

Divendres els nostres nedadors/es Juniors: Alba Silva, Carla Martí, Fiona Vizcarro, Marta Roglan i Marc Duch, i el nostre nedador Abslout, Marc Martí van iniciar el CC Junior i Trofeu ciutat de Mataró.

En la sessió de matí, Alba Silva es va classificar a la final de 50m lliures on a la tarda va aconSeguir medalla de plata amb un temps de 27’9.

Carla Martí, va nedar amb un temps de 2:51 el 200m braça apropant-se a la seva millor marca i molt prop de la final.

Fiona, va millorar el seu temps en 2:53 en 200m braça, i posteriorment va nedar els 50 m lliures en un temps de 29:7.

Marc Duch, amb el temps de 2:37 va fer la seva millor marca amb piscina de 50m i quasi entrant a la final.

Marc Marti, va finalitzar amb un temps de 2:30 els 200m braça. El nedador absolut va estar a un gran nivell amb les limitacions dels entrenaments.

Les nostres nedadores juniors van nedar a la tarda el relleu de 4x200 quedant en 7ena posici de Catalunya amb un bon registre de temps.

Nikita Pau competia en els 200m esquena amb un registre de 2:20 molt prop de la seva millor marca sent infantil .

Marta, també va nedar els 200m esquena bastant lluny de la seva marca de referència.

A més a més, els nostres braçistes es van classificar tots a la final; Marc Martí amb un tenis de 1:05:5, in va aconseguir la seva millor marca personal, i classificant-se per a la final A a la tarda, on va pujar una mica el seu registre, quedant en 9ena posició de Catalunya Absolut.

Les nostres noies Alba, Carla i Fiona es van classificar per la final, fent les seves millors marques:
 Alba en un temps de 1:17:7 i acabant en 4rta posició de categoria Junior 2004.
Carla acabant en un temps de 1:17:3, aconseguint la seva millor marca personal i penjant-se la medalla de bronze de la categoria Junior 2004.
Fiona va fer el millor registre en temps d e 1:16:3 pujant al segon esglao del podium de la categoria junior 2005.

Diumenge va ser la darrera jornada al Campionat Catalunya Junior i circuit Absolut Ciutat de Mataró. El club natació Amposta, no podia acabar de la millor manera possible aconseguint 5 plaçes a les finals de la tarda.
Alba Silva, va arribar a la final en un temps de 1:00:9 fent millor marca personal i quedant en la 4rta posició de la categoria Junior amb la prova de 100m lliure. Seguidament va nedar els 50m braça fent un temps de 35:17.

En aquesta final B absoluta va estar acompañada per les nedadores del club: Fiona Vizcarro, amb 35:15, i Carla Martí finalitzava amb un hemos de 35:4. Les nedadores femenines junior del club finalitzaven un gran Campionat .

Per una altra banda, Marc Martí, nostre nedador Absolut es va penjar la medalla de bronze, on a la final va fer un temps de 29:41 acompanyat per darrerre dels ampostins Alex Martí, nedant actualment al CN Vinaròs, tot i que s’ha de dir que ha estat tot el campionat juntament amb els companys nedadors/es del CN Amposta.

També en aquesta final va nedar Didac Silva, nedador ampostí que actualment neda al CN Barcelona.

Cal felicitar a l’equip Junior del CN Amposta per acabar en la 12ena posició al campionat, estan fins a la última sessió dintre del top 10 dels millor equips catalans Juniors.

Desde la direcció del CN Amposta, l’equip tècnic i la resta de companys i companyes, volem donar-los l’enhorabona a tots i totes pel gran campionat i per la gran actitud competitiva demostrada.