EXCELENTS RESULTATS! 4 MEDALLES ALS CAMPIONATS CATALANS, PLATA PER FIONA VIZCARRO, 2 BRONZE PER MARC JORDÀ I BRONZE PER NIKITA PAU

GRAN ÈXIT dels nostres nedadors i nedadores del Club Natació Amposta on han demostrat un gran nivell en uns Campionats d'Hivern de Catalunya en categoria OPEN Infantil i Junior celebrats a la piscina del Club Natació Barcelona, on hi havia un gran nivell de competició amb participants de tota Catalunya i internacionals.

Finalitzava el Campionat ahir diumenge amb una exitosa darrera jornada del Club Natació Amposta , amb la consecució de tres medalles més: Fiona Vizcarro plata als 50 braça, Marc Jordà bronze als 100 lliures i Pau Nikita Poparcea bronce als 100 esquena. Tres metals que es sumen al bronze d’ahir dissabte de Marc Jordà als 200 lliures. Destacar també l’actuació de Marc Gonçalves que ha millorat notablement les seves marques quedant molt a prop de les finals.

Volem destacar també Marc Duch i Laura Piñana, van competir millorant les seves marques i a un gran nivell encara que no van poder arribar a les finals.

ENHORABONA A TOTS!!

Commentar