NOTÍCIA CANAL 21! Bona competició del Club Natació Amposta a Tarragona

Bona competició dels nedadors i nedadores del Club Natació Amposta en la Jornada Tarraswim, celebrada a Cambrils el passat dissabte amb moltes millores de marques individuals.

Cal destacar a Marc Jordà, que va ocupar la primera posició en 200m papallona (2.25.03) i la tercera posició en 50 papallona (28.09); a Aitor San Pedro, segon classificat en 50m braça (32.16); Julia Lor, tercera classificada en 50m braça (40.10) i a Laura Piñana, tercera classificada en 50m papallona (32.00).

Per la seua part, el relleu 4×50 estils femení format per Bruna Múñoz, Laura Piñana, Joana Pérez i Júlia Lor va ocupar una meritòria quarta posició amb un temps de 2.20.13. També va pendre part en aquesta prova el relleu format per Joana Arévalos, Rebeca Nastasa, Mar Bayerri i Amelie Ferrer, que va ocupar la novena posició amb un temps de 2.38.61. Mateixa posició va ocupar el relleu masculí format per Blai Escribà, Aleksandar Ivanov, Biel Gras i Roger Homedes amb un temps de 2.11.99.