NOTÍCIA: DIARI MES EBRE I CANAL 21 EBRE 4a. Lliga Alevina Piscina Vilaseca

NOTÍCIA:  DIARI MES EBRE I CANAL 21 EBRE 4a. Lliga Alevina Piscina Vilaseca

Diari Mes Ebre i Canal 21 Ebre ens fan ressò!!

El passat dissabte dia 11 de gener de 2020, es va portar a terme a les instal•lacions esportives de Vila-Seca, la 4a jornada de lliga Alevina:  NEDADOR COMPLERT.

Un total de 80 participants alevins dels diferents Clubs provincials, varen competir en les següents proves: 100 m papallona, 100m esquena, 100m  braça, 100m lliures i 100m estils.

En aquesta ocasió, varen participar els nedadors/es del Club Natació Amposta: Iker ROMERO, Genta SHABANAJ, Xavier NADAL, Alma SHABANAJ, Júlia LOR, Marc GONÇALVEZ i Anna BERTOMEU, els quals van aconseguir millorar els seus temps i les posicions de la classificació general.

Desde l’equip tècnic del Club Natació Amposta volem seguir animant als nostres nedadors/es per seguir treballant amb esforç per aconseguir grans reptes ! Felicitats!

Us deixem enllaç del Canal 21 Ebre: