CANAL 21 EBRE. El Club Natació Amposta segueix amb els entrenaments.

Tot i que la Federació Espanyola de Natació i la Federació Catalana van cancel.lar les competicions previstes per als mesos de juliol i agost, per la situació provocada pel coronavirus, el Club Natació Amposta segueix entrenant a la piscina exterior de 50 metres per a quan tornin els campionats. Albert Astor, director tècnic i entrenador de l’entitat, explica que continuen entrenant, però ara amb objectius diferents dels marcats inicialment.

Tot i que desconeixen quan tornaran les competicions, afectades per la irrupció de la pandèmia fa uns mesos, els components del Club Natació Amposta seguiran amb els entrenaments, fet important per a que els nedadors puguen mantenir-se forts física i mentalment. Amb anterioritat, durant l’estat d’alarma, també havien fet preparacions, guiades via online, amb entrenaments físics a casa. Posteriorment, es van seguir amb les sessions, però amb limitacions a nivell grupal i d’instal.lacions.

NOTÍCIA CANAL21 EBRE