FROILAN, MARC, ESTHER, ARIADNA, LAIA, JAN I JANET AL CAMPIONAT ESTIU DE CATALUNYA BENJAMÍ A TARRAGONA

FROILAN, MARC, ESTHER, ARIADNA, LAIA, JAN I JANET AL CAMPIONAT ESTIU DE CATALUNYA BENJAMÍ  A TARRAGONA

El proper cap de setmana del 9 al 11 de juliol es celebrarà a la piscina de 50m Sylvia Fontana de Tarragona, la final Territorial.

Serà el torn dels nedadors i nedadores més petits del nostre club que s’han classificat dintre dels 64 primers del rànquing de Catalunya, el que participaran en aquesta final.

Divendres, serà el torn de Laia Sanchez i dissabte d’Ariadna Perez, Esther Calabuig, Janet Sanz, Jan Lor i Marc Escribà, tots ells estaran acompanyats pels tècnics del club Albert Astor i Ariadna Gonzàlez.

Podreu seguir l'evolució de la competició des de la web: www.aquatics.cat