NOTÍCIA! El Club Natació Amposta competeix a bon nivell en la Final de Relleus Benjamina i Prebenjamina

Un total de sis nedadors i nedadores del Club Natació Amposta han competit en la Final de Relleus Benjamina i Prebenjamina que s’ha disputat aquest cap de setmana a les Piscines Picornell de Barcelona.
El 4×50 lliures masculí format per Froilan Gombau, Marc Escribà, Jan Lor i Mohamed Laguel ha ocupat l’11a posició amb un temps de 2:30,10. El 4×50 estils mixtes simultanis format per Froilan Gombau, Mohamed Laguel, Janet Sanz i Ariadna Pérez han ocupat la 13a posició amb un temps de 3:25,82.

Finalment, el 4×50 estils mixtes alternatiu format per Jan Lor, Marc Escribà, Janet Sanz i Ariadna Pérez ha ocupat una meritòria 9a posició amb un temps de 2:53,73.

Els nedadors/es han estat dirigits pel tècnic Joel Segura.