NOTÍCIA!! BONA ACTUACIÓ EN LA LLIGA PREBENJAMINA, BENJAMINA I ALEVINA AL CN REUS

NOTÍCIA!! BONA ACTUACIÓ EN LA LLIGA PREBENJAMINA, BENJAMINA I ALEVINA AL  CN REUS

Dissabte va tenir lloc a les instal.lacions del Club Natació Reus Ploms la darrera competició de la Lliga Provincial en categoria prebenjamina, benjamina i alevina. El Club Natació Amposta es va presentar amb un equip format per 21 nedadors i nedadores, tot i les baixes per confinament. Excel.lent paper de tots els nedadors i nedadores amb importants millores de marques personals, destacant en categoria benjamina Froilan Gombau, Jan Lor, Marc Escribà i Mohamed Laguel, que van ocupar els primers llocs en les proves de 200 esquena i 200 estils i 4×50 braça. Laia Sánchez, Blai Escribà i Aleksandar Ivanov van aconseguir uns resultats molt bons en 100 braça, 100 papallona i 200 lliures.

Destacar el debut aquesta temporada dels prebenjamins i prebenjamines Nil Vidal, Juric Giménez, Oriadna Gómez i Ibai Sebastià, que van competir en 50 lliures i 50 braça.

Us deixem amb la Notícia,