NOTÍCIA CANAL 21, PAU NIKITA POPARCEA, del Club Natació Amposta, fa la mínima per al Campionat d’Espanya infantil

Dissabte va tenir lloc la quarta jornada infantil i Tarraswim júnior absoluta a la Piscina del Club Natació Tàrraco. La delegació ampostina va estar composada per deu nedadors i nedadores.

Destacar per sobre de tot que el nedador Pau Nikita Poparcea va assolir la marca mínima per participar en el proper Campionat d’Espanya infantil, que es disputarà el cap de setmana de l’11,12 i 13 de març a Cadis. Ho va fer en la prova de 100 lliures amb un temps de 53:80.

La representació ampostina en aquesta cita estarà formada per Marc Jordà i Pau Nikita.