NOTÍCIA. MARC GONÇALVES aconsegueix mínima per al Campionat Espanya i Molt Bona actuació del Club Natació Amposta al Trofeu Internacional de Natació Adaptada

Bona actuació dels nedadors i nedadores del CN Amposta al 7è Trofeu Internacional de Natació Adaptada celebrat el cap de setmana passat a la piscina del Club Natació Barcelona. Es tracta d’un torneig inclusiu obert també a la participació de nedadors federats sense discapacitat. Els nedadors/es del Club Natació Amposta van obtenir diferents pòdiums en diferents proves.

Destaquen la marca mínima obtinguda pel nedador Marc Gonçalves en els 50 lliures (25:37) que li dona accés a competir en el campionat d’Espanya Infantil-Estiu que es disputarà al juliol a Logronyo.

Us deixem amb la Notícia:

Commentar