NOTÍCIA: BONA ACTUACIÓ D'AMPOSTA EN LA LLIGA ALEVINA DE NATACIÓ

Bona actuació dels alevins i alevines del Club Natació Amposta en la 6a jornada de lliga alevina que es va disputar el dissabte a les instal.lacions del CN Cambrils.

Blai Escribà va ser 5è en els 400 estils amb un temps de 5:33,87, i Laia Sánchez va ocupar la 7a posició amb un temps 6:57,89. En els 50 lliures, Ester Calabuig i Berta March van millorar les seves marques amb un temps de 44:90 i 45:13, respectivament. També cal subratllar que, en la prova de relleus 4×100 mixtes, Blai Escribà va marcar un temps individual de 58:75, que el deixa molt a prop de la mínima d’Espanya en aquesta prova.

D’altra banda, l’equip benjamí del Club Natació Amposta, integrat per 6 nedadors i 4 nedadores, es va desplaçar a Lleida, acompanyat pel tècnic Joel Segura, per pendre part en la prova de nivell, prova obligatòria on s’avalua l’aprenentatge tècnic dels nedadors i nedadores en categoria benjamina

CANAL 21 EBRE ENS INFORMA: