NOTÍCIA. La selecció catalana alevina, campiona d’ Espanya amb ALBERT ASTOR com un dels tècnics

La selecció catalana alevina de natació s’ha proclamat Campiona d’Espanya per seleccions autonòmiques aleví-escolar en la competició celebrada aquest cap de setmana a la ciutat de Màlaga.

La selecció, que ha estat composada per 10 nedadors i 10 nedadores procedents dels diferents clubs de Catalunya, ha comptat amb Albert Astor, director esportiu del Club Natació Amposta, com a tècnic, juntament amb Erika Espejo (CN Lleida), Diego Miranda (CN Sabadell) i Marc Tribulietx (Tècnic Responsable de la Federació Catalana de Natació)