ESPLÈNDIDA ACTUACIÓ AL CAMPIONAT PROVINCIAL AL CN VENDRELL

Bona actuació del CN Amposta al Campionat Provincial que es va disputar diumenge 24 d'abril a la Piscina Municipal d'El Vendrell.

L'equip ampostí, format majoritàriament per nedadors i nedadores de l'escola de natació del club (benjamins i alevins) va aconseguir en proves individuals 3 Ors, 10 plates i 6 bronzes.

Per relleus es va aconsenguir l'or en el relleu 4x50 estils i la plata en el 8x50 lliures.

Destacar en categoria benjamina al nedador Jan Lor que va guanyar 5 medalles (4 individuals i 1 relleus) i al nedador infantil Marc Jordà amb 3 Ors (2 individuals i 1 relleu).

Els tècnics del club, Albert Astor i Joel Segura, es van mostrar molt satisfets per la quarta posició obtingida ateses algunes baixes importants de nedadors /es en categoria absoluta i pel bon paper dels nedadors/es de l'escola del club.