NOTÍCIA! Bona actuació de BLAI ESCRIBÀ i LAIA SÁNCHEZ, del Club Natació Amposta, al Català Aleví

Molt bona actuació de BLAI ESCRIBÀ i de LAIA SANCHEZ al Campionat de Catalunya Aleví disputat durant 3 jornades (dissabte, diumenge i dilluns) a la Piscina del Club Natació Reus Ploms.

Tots dos nedadors del Club Natació Amposta han millorat les seves marques personals en les 4 proves que han disputat cadascun d’ells.

Blai ha ocupat la 18a posició en els 200 estils, la 9a posició en els 400 lliures, la 8a posició en els 100 lliures, assolint en aquesta prova la Mínima Nacional amb un temps de 59’65 i la 7a en els 200 llliures.

Blai representarà al CNA en el proper campionat d’Espanya Aleví que es disputarà a Jaen el proper mes de juliol en els 100 i 200 lliures!!

Per la seu part, Laia Sanchez ha ocupat la 19a posició en els 200 lliures, la 13a posició en els 400 lliures, la 9a posició en els 200 esquena i la 10a posició en els 100 esquena.

Per equips la victòria ha estat per al CN Sant Andreu.